donderdag 5 mei 2011

dag 7 onze laatste dag en onze terug reis

vanmorgen waren we om half 8 wakker zitten we net een beetje in het ritme en dan kunnen we naar huis toe.
op ons gemakse de laatste dingen in de koffer gepakt en toen zijn we aan de overkant bij cosi weesten ontbijten...het viel er met bakken uit...dus een paar uurtjes nog op pad gaan doe je niet voor je plezier.
wat dan...lekker terug naar de kamer dan maar en we hebben tot 12 uur dat we uit moesten checken...we hebben lekker tv liggen kijken en een dutje gedaan natuurlijk...we zijn moe mag je wel zeggen....heeeeel moe...onze vlucht vertrekt om 6.15 vanaf newwark...dus we dachten we gaan om 12 uur gewoon naar het vliegveld en dan hangen we maar wat op het vliegveld rond..
dus wij uitgescheckt en naar de portier voor een taxi naar new wark....heel de week hebben we met de portiers praatjes gemaakt en gezellig gedaan wat nu dus werd beloond.. voor 10 dollar boven taxi tarief mochten we in een stertch witte limo naar newark...12 personen konden derin...we hadden er wel oren naar natuurlijk...bleek ook de tol er al in te zitten zodat we maar net zo duur uit waren als onze taxi van de heenweg alleen nu dus mee unne grote witte limo...de portier zei en veel fotos maken hoor...die zag wel da wij normaal nie in unne limo zitten hahahahahaha.
we waren dus op tijd op het vliegveld we zijn ingescheckt en door de security...angele werd gecontroleerd op explosieven..je houd je hand op ze gaan er met een doekje overheen en dan leggen ze dat doekje ergens onder om te controleren of er restanten van explosieven aan je hand zitten...niet dus er was wel meer security iedereen kreeg ook een bodyscan..dus daar hebben we wel een uurtje in de rij gestaan... toen zijn we weesten eten in een kaaaai leuk tentje waar je terug ging in de tijd een oud amerikaans cafe dus...het eten was echt lekker en heel gezellig...vandaar naar onze gate gelopen nog wat dingen gekocht onderweg.
nog een keer ergens een lekkere milkshake op en toen was de tijd daar om echt afscheid te nemen van new york...en in ons vliegtuig te stappen op weg naar brussel waar onze mennekes ons op komen halen...we zijn ook wel weer blij dat we naar huis gaan...
we hadden weer hetzelfde vliegtuig dus met die leuke schermkus mee alles erop en eraan
het vliegtuig zat voor 90% vol...en wat denk je we hebben maar 6 uur en 20 minuten erover gevlogen en kwamen een uur te vroeg aan...gelukkig stonden onze fer en andre al ons op te wachten want die waren toch vroeg van huis weggegaan omdat ze dan geen fille hadden en anders sta je stil rondom brussel..
bij onze fer kreeg ik een prachtige bos bloemen als dank voor het regelen van onze vakantie...we hebben daar nog een bakske koffie en op en zijn afgedaald naar helmond...waar een prachtig bloemstuk klaar stond van menne schat mee welkom thuis...ook voor ons stacey stond er een mooi bloemstuk met welkom thuis stacey...erg leukkk en lief.
intussen heb ik al 4 uur op de bank liggen slapen want ik moet hier wel een paar daagjes van bij komen...maar ooww owww owww wat was het een super leuke fijne vakantie...maar aan alle dingen komt een eind ook aan mooie dingen.
dus this is the end

--------------------------------------------------
onze eind conclusie

we hebben een super geweldige once in a lifetime vakantie gehad....maar angele en ik zijn het er over eens dat we niet elk jaar hierheen zouden gaan ( willen )...we hebben zo goed als alles gezien wat we wilden zien ...we zijn super shoppers maar omdat nu perse in new york te moeten doen....nou nee dat kan wat ons betreft net zo goed in orlando of ergens anders in de states,daar hoef ik niet voor naar new york..we hebben ook het meeste geshopt in woodburys premium outlet.
dus new york zal niet vlug in de herhaling gaan hier...een fantastische stad die nooit slaapt...eeen drukte van jewelste de mensen hebben allemaal haast en zijn toch wel minder gedienstig als bv in orlando..niet allemaal natuurlijk..
we vinden het echt super dat we het gezien hebben ...hadden het niet willen missen voor geen goud...maar het is zo goed geweest.
we kijken alle 3 terug op een super leuke week met zijn driekus..we hebben het kaaaai gezellig gehad een heel goed hotel vonden we the rooseveldt heel centraal gelegen overal op loopafstand van en voor 5 dollar taxi ben je ook overal...het is de stad van de mogelijkheden...
nogmaaals iedereen bedankt voor het volgen van ons blog we zetten er een streep onder en kijken al weer uit naar onze volgende vakantie...

stacey en ik gaan samen met andre in augustus 2 weken cruisen met carnival vanaf barcelona waar we super veel zin in hebben... en angele gaat mee onze fer, mee durre caravan naar winterswijk een heerlijke fietsvakantie in eigen land in de grote vakantie..
bedankt voor alle leuke lieve reacties dat heeft me de inspiratie gegeven om elke avond hoe moe ik ook was het blog nog even te updaten.
heel veel groetjes angele stacey en marij

1. Ik heb genoten van jullie verhalen, alleen moest ik soms de zinnen wel even teruglezen om het te snappen, haha. Jullie hebben het super gehad hoor, veel gedaan, gezien, geshopt en als klapper op de vuurpijl de Limo. Gaaf.
    Tot een volgende keer.

2. Aan de foto's te zien is de vakantie in stijl afgesloten met de limo.
    Bedankt voor het mogen volgen van jullie avonturen, ik heb er van genoten.
    Graag tot een volgende keer !

Sonja

3. Welkom thuis, wat een leuk verslag!! Ik heb net alles bijgelezen en er erg van genoten!!

Tot de volgende reis.

Groetjes Nancy

4. Eindelijk alles gelezen maar wat een geweldig e dagen Wat een plezier en wat een geshop

Jammer dat het er weer op zit maar een volgende is gauw geplanned

5. Bedankt voor jullie heerlijk verslag van een geweldige stad. Alles in stijl tot aan het einde, met een limo naar the airport. Ik kan me voorstellen dat dit een perfecte afsluiting was.

Ik heb genoten van jullie verhalen en mochten jullie weer gaan...... Ik ben er virtueel weer bij hoor ;))

6. wow! Die limo is echt de perfecte afsluiting van jullie trip!
    Bedankt voor het bloggen het was heerlijk om te lezen en een beetje mee te reizen.

7. Zo, wat een afsluiter zeg, in een mega limo naar het vliegveld gebracht worden. Een afsluiter in style !!! Mooie trip is het geweest, leuk om (iets achteraf) bijgelezen te zijn. Jullie hebben er wel veel uitgehaald deze trip !

Tot de volgende trip maar weer (en ik wil zo snel als kan weer terug naar deze stad; wij gaan zo met dagje vertraging de lucht in !)

8. Ja, zittie! Minde da werkeluk woar? Gij zijt me der innu.......'t War toch leutig in New York, nie? Gullie blog war verrèkes skôn om te lese, daddege bedankt zijt da witte ge, meske!

9. Met ruim een week vertraging dan toch alles gelezen over jullie belevenissen in New York. Wat kunnen jullie shoppen zeg ! En wat kun je ook goed onderhandelen. Je laat je de kaas niet van je brood eten, en terecht !

Jullie kunnen terug kijken op een hele leuke week in the city that never sleeps met als perfecte afsluiting jullie vertrek in een echte limo. Echt een stijlvolle afsluiting.

Bedankt dat we, oké ik dan met enige vertraging, mee hebben mogen genieten van jullie avonturen in NY.